Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK2BMH typu G a s převodovým poměrem 2 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK3.6BMH typu G a s převodovým poměrem 3,6 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK30BMH typu G a s převodovým poměrem 30 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK36BMH typu G a s převodovým poměrem 36 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK3BMH typu G a s převodovým poměrem 3 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK40BMH typu G a s převodovým poměrem 40 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK50BMH typu G a s převodovým poměrem 50 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK5BMH typu G a s převodovým poměrem 5 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK60BMH typu G a s převodovým poměrem 60 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK6BMH typu G a s převodovým poměrem 6 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK7.5BMH typu G a s převodovým poměrem 7,5 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK75BMH typu G a s převodovým poměrem 75 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.