Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK90BMH typu G a s převodovým poměrem 90 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK9BMH typu G a s převodovým poměrem 9 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK100BMH typu G a s převodovým poměrem 100 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK10BMH typu G a s převodovým poměrem 10 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK12.5BMH typu G a s převodovým poměrem 12,5 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK120BMH typu G a s převodovým poměrem 120 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK150BMH typu G a s převodovým poměrem 150 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK15BMH typu G a s převodovým poměrem 15 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK180BMH typu G a s převodovým poměrem 180 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK18BMH typu G a s převodovým poměrem 18 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK200BMH typu G a s převodovým poměrem 200 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91GBK25BMH typu G a s převodovým poměrem 25 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.