Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK300BMH typu G a s převodovým poměrem 300 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK30BMH typu G a s převodovým poměrem 30 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK360BMH typu G a s převodovým poměrem 360 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK36BMH typu G a s převodovým poměrem 36 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK3BMH typu G a s převodovým poměrem 3 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK40BMH typu G a s převodovým poměrem 40 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK50BMH typu G a s převodovým poměrem 50 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK5BMH typu G a s převodovým poměrem 5 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK60BMH typu G a s převodovým poměrem 60 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK6BMH typu G a s převodovým poměrem 6 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK7.5BMH typu G a s převodovým poměrem 7,5 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK75BMH typu G a s převodovým poměrem 75 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.